Dušan Dvořák a Mediální manipulace a cenzura (2005). Vyjádření Vlády ČR (2011) a Mladé Fronty Dnes (2011, viz konopí jako prekurzor -soudce Lukovský)

Zdroj: Virtuality.cz 


Otevřený dopis ministryni zdravotnictví Miladě Emmerové (ČSSD)

Vážená paní ministryně
Zimní náměstek ministra vnitra Jiří Vacek (KDU-ČSL) už pár let vydává (nyní) s podporou ministerstva zdravotnictví bezplatný inzertní časopis o Sokolovské uhelné a.s., Liberecké teplárně a.s. nebo PVT a.s a jiných polostátních firmách jako Policie ČR atd. známý humoristický časopis Závislost a my.

Chtěl bych od příštího volebního roku vydávat časopis pro prevenci závislostí ve společnosti s názvem Ryba smrdí od hlavy.

Garanci sice nemám zaručenu redakční radou ve složení Miroslav Kalousek (KDU-ČSL), Přemysl Sobotka (ODS) a jiní významní odborníci na substituční léčbu politikou, ale snad jako jeden ze zakládajících členů Společnosti pro návykové nemoci České lékařské společnosti Jana Evangelisty Purkyně bych mohl zaručit určitou odbornost při prezentaci prevence různých neblahých závislostí ve společnosti.

Když jsem se ptal na policii a státním zastupitelství, jak vás o dotační podporu podnikatelského projektu nejlépe požádat, k mému překvapení pouze řekli, že mohu jako lidovci Vacek a Kalousek podporovat ve svých sděleních návrhy pro růst zisků drogové mafie a teroristů a zvýšení počtů nemocných a mrtvých drogově závislých lidí. Můj návrh časopisu je méně akční.

Takže dotazy: Mám žádat MZ ČR o dotaci jako pan Vacek na živnostenský list? Mám uvádět náklad? Kofinancování inzercí? Křídový nebo ofsetový papír? Míru odbornosti textů? Posílat žádost přímo k vašim rukám nebo na nějaký politický odbor? Do jakého data se tyhle mimořádné akce podávají? Zajistíte mi taky bezplatnou distribuci po ČR? Co ještě bych měl vědět, abyste se nemusela stydět? Bude mi stačit 50 tisíc dotace na jedno číslo, tj. 600 tisíc na volební rok?

Děkuji předem za vaši odpověď.

Dušan Dvořák

Tylova 2 , 772 00 Olomouc